Why ?

Varför blir saker och ting aldrig som planerat ? jag hatar sånt. och jag hatar att inte ha några andra alternativ när det första alternativet inte blir av! fuckit. jag dör om jag måste sitta hemma ikväll också. vill ju ut och festa! får panikångest. helt ärligt, hatar stockholm ibland, eller sverige i allmänhet. inget fungerar!!!!

Update. Ja, från hemmafest - till gå ut på krogen - till stanna hemma - till in till stan och fika - till fika + bio. det här skedde på ungefär 20 minuter. jösses vad ens planer kan ändras snabbt. oh well, nu blir det iallafall fika och bio med malin, kanske sara också. blir ju mysigt, dock inte lika party som jag tänkt mig. var riktigt sugen på en rolig hemmafest. men det kommer andra tillfällen, i hope. nu är det premiär för Robinsson 2009! blir ju spännande. CIAOOO!

Kommentarer
Postat av: Sandriiis

åh vet du vad jag saknar ibland här nere? en lugn myspysig hemmakväll med madeleine och dricka cola och äta lantchips med tortilladipp. :)

dipp finns inte här, fattar du? BUHU. ingen dipp. livet går uuunder.

2009-03-21 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0