All on you




HALLOJ! länge sen känns det som. har varken haft tid eller ork dom senaste dagarna. kom nyss hem, tänkte landa lite och sen ikväll är det VIPkväll på Weekday & Monki, 50% på allt, tjuhu. om YSL linnet finns kvar så köper jag det iaf. annars så har jag införskaffat skor till studenten. det är då dessa här ovan. är supernöjd. har letat efter ett par lite indian inspirerade och det är dom här absolut. 298 från H&M av alla ställen. perfekt. så jag håller just nu på att gå in dom lite så jag inte står där på studenten helt gråtfärdig av skavsår! kanske inte så skoj. idag har jag annars haft på mig chinos Gina, linne H&M, skinnjacka & converse. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0