Time flies by when you're the driver of a train

Då var den här dagen över. Jösses, timmarna bara flyger förbi när man jobbar en hel dag. man hinner inte landa på något vis. så är det dags att sova snart och en ny arbetsdag börjar imorgon 9.45. men jag har något att se fram emot imorgon, nämligen Monki & Weekday kväll! 50% på A L L T. inte så pjåkigt alls faktiskt. hoppas dom bjussar på något gott, inte för att dom brukar göra det där, inte som Topshop kvällarna som bjuder på vin och sånna trevligheter. oh well, nu blire teve!


Kommentarer
Postat av: sandy

vi kan ju dra på topshopkvällen på tors! det är 40%. heh. skrev upp mig y amigo.

2009-09-01 @ 22:48:04
Postat av: sandy again

träffade malin bc på bussen och hon sa nåt om tjejfika imorn kväll? jag slutar 21 sen är jag påååå!

2009-09-01 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0