Välsignade december står för dörr'n och livet längtar



Som jag längtar efter att slänga bort vinterkappan och kunna sätta på sig sin skinnjacka med en tunn tshirt under. har vart på jakt efter den perfekta skinnjackan länge nu och hoppas på att hitta den till våren!

Men drömmarna efter våren får jag nog lägga på hyllan ett tag. för nu är det julen som står och väntar. dan för dan före dopparedan. nu har jag slagit in alla julklapparna och tagit in julgranen. den kläs dock inte förens imorgon! har legat hemma sjuk nu i tre dagar, inte så fashion direkt. men imorgon bär det av till jobbet igen, ska bli skönt att få springa av mig lite. och imorgonkväll vankas det gratinerad hummer och champagne! en liten tradition vi har här hemma kvällen innan julafton! gillas väldigt mycket. take care osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0