Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen

Öh, jaha. jag har tagit en del bilder osv. men jag bara orkar inte sätta mig ner och fixa ladda över redigera färger och sånt som jag alltid gör. har noll inspiration. jajaja, idag fick jag faktiskt, trots all jäkla snö, vårkänslor i kroppen. gick ut på lunchen och det var skinande sol, fåglarna kvittrade, det värmde lite i ryggen och så droppade det från taken. så det kanske finns hopp om en varmare värld där ute? oh god i hope so. i helgen bär det av ner mot götet. ska spendera 3 underbara dagar hemma hos pappsen, ska bli så otroligt mysigt och skönt. nu, sova -



Festivaltider 08, som jag längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0