Festival kollektion

Godnatt tänkte jag snart säga, men innan jag säger det så vill jag säga nånting annat ..
Imorgon är det ännu en dag på jobbet, men det är även dags för The Garden collection! så i butikerna kommer det vara ljust, blommigt, vår och sommar! hur härligt som helst. det mesta är redan slut på hemsidan men imorgon kommer de flesta gobitarna finnas i butikerna. men en annan rolig grej som händer, i maj släpper H&M en ny Fashion Against Aids kollektion som är Festival inspirerad! wow tänkte ju jag såklart och klickade mig snabbt vidare till själva kollektionen där det fanns otroligt mycket snyggt! plockade ut mina favoriter. är galet sugen på de höga jeansshortsen, hatten och den zebramönstrade tröjan. GODNATT -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0