Here we go again



I'M BACK! jadå. nu är det dags att köra igång igen. nu har jag inget att skylla på längre, ingen strand eller goa exotiska drinkar som lockar mer. nej för nu är jag på hemmaplan igen. thailand var fantastiskt. bilder kommer inom kort. men nu kör vi igång igen, på riktigt! hejaheja

Jag har massor med nytt till garderoben! i bangkok blev det shopping i stora lass. skor väskor smycken. har även inhandlat vårens skinnjacka! är så nöjd. är lite orolig över om jag tog en för stor storlek. ska åka in och prova en mindre snart. annars så händer inte så mycket. längtar efter alla mina vänner som fortfarande är ute och reser. kom hem! men nu är det iallfall inte så jättelångt kvar tills några av dom kommer hem! nu ska jag göra mig klar sen pyser jag iväg en stund. later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0