Ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån


En mysig söndag på söder med malin i höstas

Gud jag vet verkligen inte vad det är med mig. Det är ju nu allt är som bäst! det är sommar, värme, man har en massa äventyr framför sig. Och så sitter jag nu och lyssnar på mysmusik, tittar på gamla bilder och längtar till hösten. Kalla mig knäpp men jag bara älskar hösten. den är så vacker. Allt ifrån färgen på löven och det där mystiska till kläderna och kaffet på uteserveringarna!! det är en så otroligt häftig årstid tycker jag. Hösten är helt klart my kind of season. åh. Den här hösten kommer bli bra. Jag känner det inom mig. Jag längtar efter att få göra lite som jag vill nu när vissa planer inte blev som dom blev. Jag har lite mer valmöjligheter nu. Val som jag längtar efter att få ta! ge mig ut i världen. Åka på äventyr, lära mig saker, träffa nya människr. bort bort bort! Gud så skönt. med Lars Winnerbäck i lurarna - En tätort på en slätt. Så känner jag nu att allt är möjligt! Wooh, jag behövde skriva av mig lite känner jag. skönt. Att vara hemma en lördagkväll kan vara bra ibland, det får en att tänka på saker, på framtiden! tack och puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0