Don't get too excited cause that's all you'll get from me












En såndär perfekt eftermiddag, förra veckan. Sol rosé kär vän skratt kära kollegor! ännu fler sånna kvällar. valborg var supertrevlig. spederades på grillmiddag med vänner. första grillningen för i år! feels good yeah. idag har jag spenderat min lediga dag på bästa sätt. sov till tio, åkte till nacka forum köpte espresso house kaffe och fika med mig hem, hoppade på cykeln och cyklade ner till maria sahlin och bjöd på kaffe och fika! att cykla med två kaffemuggar i cykelkorgen är en utmaning minsann! pröva den som vågar. kan utlova en hel del kaffestänk på jackan! men det vare värt.

och idag fyller min bästa syster år! grattis puss jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: maria

var är din klänning ifrån?

2011-05-03 @ 22:49:55
Postat av: Anonym

H&M

2011-05-06 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0