26 - 29 oktober



JAG DÖR!!!!! det här är nu tredje gången jag skriver det här inlägget. bloggidiot. jag är sjuk också så mina nerver klarar inte sånt här. GUUUUD. maaah. okej nu försöker jag en tredje och sista gång. annars får det va. herregud okej. mamma och carro var ju här och hälsade på! inte förra veckan utan veckan innan så kom dom på onsdagen. oj vad mysigt det var att se dom. vi möttes upp vid Paddington station och gick sen ner till vårt hotell där jag bodde med dom fram till lördag. så på onsdagen gjorde vi inte så mycket, satt ett bra tag på rummet och bara pratade. bland annat om carro och mats som köpt hus!! värsta grejen. sen gick vi ut på stan och åt middag. på onsdagen 27 oktober blev jag väckt på sängen med sång och presenter. fick massa fina saker. sen spenderade vi dagen på stan. det blev primark ett par gånger vill jag lova. sen åt vi en jättegod lunch. efter det tog vi bussen mot Hyde Park Corner, och gick sen vilse på Harrods. köpte lite choklad. avlutade dagen med en riktigt brakmiddag på Hardrock Café. på fredagen var det grymt väder, vi åkte upp till Soho och köpte skor, carro och jag köpte ett varsitt par Creepers. sen tog vi en promenad till Tottenham Court Road och hälsade på sara på hennes jobb. och efter det satte vi oss i parken och åt picknick. på kvällen åt vi en underbar middag på en italiensk restaurang i Paddington där vi har ätit förut. och på lördagen åkte dom hem. fy och blä vad tråkigt det var när dom åkte. oh well. det var dom dagarna. har hänt lite annat också men det tar jag i nästa inlägg. take care rockstars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0