BILDBOMB BILDBOMB BILDBOMB















OKEJ! nu fick jag tid över att ladda upp bilder. jag har verkligen haft en helg och vecka full av grejer att göra. har haft en otroligt rolig vecka också. så förra helgen då gick jag och sara ut i Brick Lane på fredagen. men vi var lite sena så vi hann inte vara ute så länge och dom flesta ställen stänger 1 i det området. riktigt grym musik!! på lördag och söndagen gick jag på stan och shoppade lite julklappar. söndagen var supermysig med underbart väder. mötte upp sara på hennes jobb och vi åt middag på Vapiano och sen gick vi på TinTin. den var faktiskt väldigt bra. otroligt bra gjord. i tisdags gick vi ut. det blev Brick Lane igen, vi bor ju så nära så det är perfekt. men det var mest barhäng. och två av saras jobbkompisar kom. i onsdags efter skolan så smsade amanda schrickel och sa att hon var i London över natten! så jag mötte upp henne, hennes roomie maja och en kille som heter Greg. supertrevligt. hängde lite på en pub i soho. sen kom sara med hennes tre kompisar från sverige och joinade och så åt vi på thairestaurang! väääldigt trevligt. efter gick några av oss och tog en drink. så himla kul att hänga med amanda. nästa helg ska iallafall jag, kanske sara, åka till Bristol och hälsa på henne! yey. i torsdags gick vi ut i Camden. jag och sara mötte upp veronica och alice, och två av saras vänner. riktigt bra kväll. bra musik, roliga människor! en av dom bästa utekvällarna hittils faktiskt. och igår dårå var det fredag. och vi åkte till Camden igen och träffade några av mina klasskamrater och gick på en pub där faktiskt min ena lärare hade spelning med sitt band. dom var faktiskt duktiga! riktigt nice. jag tog en massa bilder med min systemkamera, men dom kommer väl upp om någon vecka sådär! såå det var en liten uppdatering från London. dagen har vart underbart mysig. och ikväll blir det filmkväll. HARE GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0