Call it what you want

Imorgon tänkte jag ladda upp massa bilder och skriva ett trevligt inlägg om min helg. för just nu orkar jag inte det. jag längtar efter julen så mycket att jag tror jag spricker. har hamnat i sån härlig julstämning här borta. svårt att inte hamna i julstämning. det är julpynt, julmusik, tomtar, klappar och lampor ÖVERALLT. hela london har förvandlat sig till någon slags magisk tomtevärld. jag gillar. har till och med börjar julrimma på mina små julklappar jag köpt. herregud, hur ska jag få med mig allt jag handlat hem? jaja, det är något framtida jag får ta hand om. skriver imorgon dårå. later


Kommentarer
Postat av: en besviken läsare. ;(

HALLÅ DIN LILLA LÖGNERSKA. vadå imorgon? Imorgon var typ tre dagar sen..........................................!

2011-11-18 @ 17:43:59
URL: http://sofiuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0