My hood

Tänkte visa lite bilder från området där jag bor!







Men gud vad bilderna ser suddiga ut? jätte pixliga. men det kanske bara är min dator som är knäpp. hur som helst här är lite bilder då från området där jag bor. den första är från parken jag går förbi varje dag till tunnelbanan. den är otroligt mysig med massa stora gamla träd. sen är det tunnelbanestationen. tredje bilden är tagen direkt när jag svängt ut från porten till lägenheten ut på gatan. tesco är en underbar affär. billigt billigt. och sista tog jag nyss precis utanför dörren. ja lite kul att se kanske, vad vet jag. jag är fortfarande sjukling. var ute på en lite kortispromenix förut på jakt efter någon slags friskhet. fick med mig nässpray och halstabletter från tesco iallafall! för imorgon ska jag ju gå till skolan! det har jag bestämt mig för. det har varit jättemysigt väder idag. kändes nästan som vår, lite som att påsken var på väg. åh vår. fast nej nu ser jag ju faktiskt fram emot julen. lyssnade på lite julmusik igår till och med. annars har det inte hänt så mycket på rolighetsfronten. så håll istället tummarna för att jag blir frisk till imorgon!! tjoho och hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0