The truth is we were much too young




Oh jösses, nu har Dr. Martens öppnat en hel butik i Stockholm på söder!!! woho. tror det är på Katarina Bangata. den lär ju vara riktigt trevlig att kika runt i. jag vill ha ett par låga svarta docs, ett par i lack och ett par röda. oh jag vill ha alla! så fina. vad gör jag just nu? jag sitter på min säng och väntar på att tiden ska gå. gud vilken seg kväll. är ju fortfarande sjuk men var i skolan idag. men jag vågar liksom inte göra något förens jag är frisk. men imorgon kväll ska vi nog gå ut iallafall. alla italienare jag bor med ska ut för första gången tillsammans så jag och sara lär ju hänga med. blir nog något ställe här där vi bor, typ i Brick Lane. annars i helgen vet jag verkligen inte. sara jobbar. blä. hoppas dom andra tjejerna kan ses. nu ska jag duscha. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0