Camden town



Åh jag som hade skrivit ett jättelångt inlägg så försvann det!!! typiskt. jaja, london är fantastiskt! det är så mycket varmare än hemma. har gått runt i shorts nu i två dagar! underbart verkligen. skulle kolla på lägenhet idag men vi hittade den inte ens, var långt ut på vischan och jättekonstigt så det blev inget med det. men vi kämpar vidare. sitter på Starbucks just nu och kollar på annonser, har hittat några jag ska ringa på. hoppas vi hittar något innan söndag! vore så himla skönt. igår kväll var vi på lite rajtantajtan inne i stan var jätteroligt. bra första utekväll! london visar sig verkligen från sin bästa sida just nu. måste ut med kameran och fota! nu ska jag tillbaka till vårt hostel här i Camden och lämna datorn och sen gå runt lite på stan! take care

Kommentarer
Postat av: sarre

jag vill med... om jag åker i januari joinar du mig då.. ?

2011-10-13 @ 09:32:20
Postat av: madeleine

haha åh ja säkert! :D london är uuuuunderbart!!

2011-10-14 @ 13:54:26
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0