Glasvegas in Camden






Hello darlings. jag vet att jag lovade att blogga typ varje daaag, men jag hinner verkligen inte. det finns så mycket annat att göra hela tiden. men här kommer några rader iallafall.
London är fortfarande nice. igår var en riktigt bra kväll. visste att Glasvegas skulle spela i Camden på club KoKo på kvällen, så vi bara åkte och chansade på att det skulle finnas biljetter kvar. och det fanns det!! till ett billigare pris dessutom. så vi gled in där på KoKo som är en grymt snygg klubb. högt i tak, allt inrett i rött och det kändes väldigt rokoko-igt. sen började Glasvegas spela och o m g vad bra dom är. fantastisk spelning. sen efter spelningen hamnade vi på en efterfest med dom! jajamen. var inte alls mycket folk, på en liten bar i Camden. tog ett tag och den bara gled dom in genom den vanliga entren och började prata med folk. pratade till och med med sångaren!!! wooaa. och med trummisen som är från sverige. riktigt bra kväll. det är det här som är så härligt med London. man vet aldrig vart kvällen ska sluta.
Imorgon kommer mamma och carro! ÅH jag längtar så jag spricker. ska bli så mysigt. vi ska bo på hotell till lördag. och så fyller jag ju år på torsdag tjoho! så gratta mig då vettja. so long kallsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0