Snart smäller det!!!



Ja herregud, då var det snart dags att åka till London. börjar kännas lite smånervöst och lite konstigt allting. håller på att packar lite smått. har växlat lite pengar, hämtat mitt nya legg. köpt lite nödvändigheter. tror faktiskt att jag har koll på läget. flyget lyfter från skavsta kl 9.40 då på måndag morgon och är framme på stansted kl 11 engelsk tid. ska bo på ett hostel i camden med en annan tjej som jag ska leta boende med! väääldigt spännande. har suttit ikväll och kollat på lägenhetsannonser. har faktiskt hittat några som känns rätt bra. hittade en suuuperfin i paddington. grymt läge verkligen och inte så jättedyrt med tanke på vart den ligger. ska bli spännande att se vad han svarar på mitt mejl. ja, har inte så mycker mer att säga. känns ju lite jobbigt att åka från mammsen. det är nog det som är det mest jobbiga. det andra löser sig liksom. men det kommer gå bra! det känner jag på mig. men jaaa. so long take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0