Whats the story, sunday glory?



Herregud vilka 2 otroligt lata dagar jag haft det. igår efter att jag vinkat av mamma och Carro tog jag en taxi till Saras jobb vid Tottenham court road och tog en kaffe plus hämtade nyklar till lägenheten. sen tog jag en till taxi hem (hade tusenmiljarder väskor och påsar fyllda med shopping, knäckebröd, kaviar, svenskt godis, tidningar osv som jag verkligen inte kunde släpa med på tunnelbanan). resten av lördagen bestog av sömn, nudlar, häng i köket med alla tusen italienare. ALLA hade vänner på besök igår så jag fick en rejäl överdos av italienare. sara gick ut med en svensk kompis till henne medans jag låg hemma och kollade på How i met your mother. helt slut efter dagarna med mamma och Carro (berättar om dom dagarna så fort jag laddat upp bilderna, kan börja med att säga att dom var helt fantastiska). och min söndag hade jag planerad. vi skulle ta en promenad till Brick Lane, ta en cider eller 2. men nej. sov hela dagen idag med. jösses. nu måste jag ju vara utvilad tycker jag. imorgon är det dags för skola igen, och så tänkte vi gå ut imorgon! måndagar är riktigt bra att gå ut på. helgerna är rätt så värdelösa faktiskt. måndagar onsdag och torsdagar är nog bäst faktiskt. det var det sålänge. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0