I am a slave to my early grave



Jag ska köpa dr martens!!! är supertaggad på det. har velat ha ett par i typ ett år nu men det har aldrig blivit av att jag köpt dom. men nu ska min syster beställa ett par åt oss yey!
Nu har jag betalat allt till skolan i London, känns jättebra. ska bara köpa flygbiljett nu också, kan ju vara bra liksom. så att jag kommer dit! gud vad roligt det kommer att bli. jag ska BO i london i nästan tre månader. wowwowowow. känns lite konstigt men samtidigt  huur kul som helst. är väldigt laddad! längtar efter att kunna gå runt på gatorna och bara känna sig hemma. gå runt i hatt och dr martens och dricka gokaffe. satan vad underbart!!! later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0