L F W




Gud vad jag älskar detajlerna på dom här bilderna från london fashionweek. första bilden med dom slitna jeansshortsen och skärpet lite slarvigt. och den korta baströjan med det skottrutiga tillsammans med dom grymt fina smyckena tillsammans med väskan. SÅ FINT. förövrigt kom mina dr martens idag!!! wowowowo. ska hämta dom hos min syster på söndag. så jag har längtat yeyye. min lediga dag idag har jag spenderat på följade vis: har städattt massor, fikat med mig själv på espresso house samt skrivit en liten packlista till london. satan vad grejer jag har som jag vill ha med mig. har inte ens skrivit upp allt tror jag. hm, måste verkligen packa smart. hm. löning imorgon yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0